Projects with this topic
-
Wally is a GitLab assistant powered by ChatGPT, an AI language model developed by OpenAI. With Wally, you can interact with your GitLab project using natural language commands and receive helpful suggestions and feedback from the AI.
Updated -
NEW - YOLOv8
🚀 in PyTorch > ONNX > OpenVINO > CoreML > TFLiteUpdated -
13 November, 2023: Following a major backend upgrade of SimpleMind, you can now build and test a chest x-ray example. We are rapidly adding more agents and documentation to expand the functionality.
Updated -
-
http://chessforeva.gitlab.io - is a website for chess JS, blog at http://chessforeva.blogspot.com
Updated -
-
idtracker.ai tracks groups of up to 100 unmarked animals from videos recorded in laboratory conditions
Updated -
The VGC AI Framework aims to emulate the Esports scenario of human video game championships of Pokémon with AI agents, including the game balance aspect.
Updated -
Cette application utilise un modèle YOLO personnalisé que j'ai entraîné en 100 epochs pour détecter des drones en temps réel à partir d'une webcam ou bien sur des photos et vidéos. Elle est développée avec Python, PyQt6, et utilise OpenCV pour la capture vidéo et la manipulation d'images.
Updated -
Cutting-edge framework for orchestrating intelligent agents interacting with different AI models to tackle complex tasks using shared collaborative intelligence.
Updated -
Проект,созданный как портфолио разработчика Unreal Engine
Игра представляет собой шутер от третьего лица с типом миссии зачистка. Игроку предстоит сражаться с врагами. Вот ключевые механики игры:
Механики игры: Подбор патронов с помощью акторов: В игре предусмотрена возможность подбора патронов, реализованная через Blueprint актор. Количество подбираемых патронов и тип оружия, для которого они предназначены, можно настроить прямо в свойствах актора.
Враги дальнего боя наследуются от основного актора. Они могут патрулировать местность случайным образом или двигаться по сплайну, что задается с помощью специального Blueprint актора со сплайн мешем.
Враги дальнего боя и главный герой при стрельбе по определенным объектам издают различные звуки, создавая атмосферу реалистичных перестрелок.
Переключение камеры: Игрок может менять позицию камеры нажатием клавиши, что позволяет адаптировать вид под ситуацию и улучшать обзор.
Система способностей и механика огнестрельного оружия: Реализованы две разные системы: одна отвечает за способности персонажа (Ability System), другая — за огнестрельное оружие. Обе механики находятся в различных компонентах акторов, обеспечивая их гибкость и возможность расширения.
Настройки игры: В игре предусмотрены настройки графики, звука и кнопок, которые можно настроить через меню для удобства игрока.
Экран смерти: При смерти игрока появляется виджет, предоставляющий выбор: начать миссию сначала или вернуться в главное меню.
P.S. Упор был в механики,а не в визуал.
Updated -
-
-
This script is designed to streamline the development process by automating the commit and push process for a Git repository. It runs in the background, checking for changes every 5 minutes, and commits and pushes those changes to the current branch. Additionally, it utilizes AI technology to generate descriptive and meaningful commit messages, making it easier to track changes and maintain a clean commit history.
Updated -
Command suggestions, command-not-found and thefuck replacement written in Rust
Updated -
ReliaChat, is a frontend app designed to have the easisest UI elements and massive language support to chat with a locally hosted LLM. Site: relia.rf.gd
Updated -
Traffic3D: A Rich 3D Traffic Environment to Train Intelligent Agents
Updated -
iProver -- a theorem prover for first-order logic with support for arithmetical reasoning.
Updated -
The next best assistant. We wish this was better than Siri.
Updated