game
Projects with this topic
-
-
OpenMW is an open-source open-world RPG game engine that supports playing Morrowind.
Updated -
Veloren is a multiplayer voxel RPG written in Rust. It is inspired by games such as Cube World, Legend of Zelda: Breath of the Wild, Dwarf Fortress and Minecraft.
Updated -
Save the world by solving ice puzzles and defeating enemies!
Updated -
Проект,созданный как портфолио разработчика Unreal Engine
Механики игры и составляющее данного репозитория: Игра представляет собой несколько головоломок(в будущем будет обновляться их количество) и просто мелких механик таких как: камеры,перенос предметов,мини-игр вроде "21".
P.S. Упор был в механики,а не в визуал. Описание в будущем будет редактироваться
Updated -
-
LeakNet is a patch for the leaked Half-Life 2 beta build in 2003.
Updated -
Open Source Sudoku game for Android
Updated -
MyBB with Minus World plugins, themes, and core modifications.
Credentials + configuration files are not hosted here.
MUST be closed source due to relying on the Respond theme as a base https://community.mybb.com/showthread.php?tid=172197
Updated -
Engine for creating interactive games or content.
Updated -
Переклад модів для майнкрафт на версію 1.12.2
Updated -
A textual command line TUI that will help you manage your computer game library. You can manually add games or use the import functions to get your games from Steam, GOG, Amazon games, Humble bundle and Epic. You can mark games as Playing and / or Finished. Also add various information such as Title, Description, age rating and more. All saved locally once installed.
Updated -
-
Releases for Cosmonarchy: http://fraudsclub.com/cosmonarchy-bw
Weekly updates at: https://gitlab.com/the-no-frauds-club/cosmonarchy-bw-release
We use the launcher for updates & downloads! https://fraudsclub.com/files/Fraud%20Launcher%202.zip
Updated -
Проект,созданный как портфолио разработчика Unreal Engine
Игра представляет собой шутер от третьего лица с двумя типами миссий: Зачистка и Выживание. Игроку предстоит сражаться с врагами и выполнять различные задания на каждой миссии. Вот ключевые механики игры:
Механики игры: Спавнер монстров и аптечек на миссии "Выживание": На миссии "Выживание" монстры и аптечки появляются автоматически с определенной периодичностью, чтобы игроку приходилось постоянно быть в движении и бороться за выживание.
Подбор патронов с помощью акторов: В игре предусмотрена возможность подбора патронов, реализованная через Blueprint актор. Количество подбираемых патронов и тип оружия, для которого они предназначены, можно настроить прямо в свойствах актора.
Уникальные враги ближнего и дальнего боя: Враги делятся на ближнего и дальнего боя и наследуются от основного актора. Они могут патрулировать местность случайным образом или двигаться по сплайну, что задается с помощью специального Blueprint актора со сплайн мешем.
Враги дальнего боя и главный герой при стрельбе по определенным объектам издают различные звуки, создавая атмосферу реалистичных перестрелок.
Переключение камеры: Игрок может менять позицию камеры нажатием клавиши, что позволяет адаптировать вид под ситуацию и улучшать обзор.
Система способностей и механика огнестрельного оружия: Реализованы две разные системы: одна отвечает за способности персонажа (Ability System), другая — за огнестрельное оружие. Обе механики находятся в различных компонентах акторов, обеспечивая их гибкость и возможность расширения.
Настройки игры: В игре предусмотрены настройки графики, звука и кнопок, которые можно настроить через меню для удобства игрока.
Экран смерти: При смерти игрока появляется виджет, предоставляющий выбор: начать миссию сначала или вернуться в главное меню.
P.S. Упор был в механики,а не в визуал.
Updated -
My Pyweek 28 entry, in which you must construct the Tower of Babel in spite of language barriers.
Updated -
Doodle, drawing, painting for children
Updated -
A mod for the game Vintage Story about decorating and crafting with hide, leather and cloth.
Updated -
Modern space 4x with advanced economics and convenient simultaneous multiplayer
Updated -
Source of Mana is an early-stage 2D MMORPG developed using the Godot 4 engine, with a robust server architecture built to support seamless multiplayer experiences. The game features 2D pixel art graphics, bringing a retro aesthetic to life with modern tools and techniques. Immersive and carefully designed maps are built through the Tiled map editor, offering a scalable and flexible environment for map-making. The development is heavily focused on establishing a solid technical foundation, including advanced client-server synchronization, efficient asset management, and support for a wide range of devices. We welcome contributors of all types of skills and would especially welocome pixel artists and programmers (any language, we mainly use GDScript). Join us on Discord/IRC to discuss more and get involved.
Latest releases: https://manasource.itch.io/source-of-mana Discord: https://discord.gg/QQA4QXsz | IRC: #sourceofmana
Updated